› › Others › Jeg føler mig uerfaren i mit liv
This topic contains 14 replies, has 1 voice, and was last updated by Anonymous 1 year, 8 months ago.
- AuthorPosts
AnonymousJeg føler mig ængstelig, fordi jeg er blevet voksen uden at have oplevet almindelige oplevelser.
Anonymous내가 조언을 해줄 수 있다면 아무것도 시작하기에는 너무 늦지 않았 음을 의미합니다. 당신이 다른 사람들보다 열등하다고 생각한다면 지금 행동하십시오!
AnonymousHar du barn? Om du har barn uppmuntrar jag dig att uppleva många saker tillsammans.
AnonymousHet is een goede ervaring om iets alleen te doen.
AnonymousJe suis semblable à toi. En grandissant, je suis devenu un être humain vide.
AnonymousВам важно осознавать, что у вас недостаточно опыта.
Anonymous如果您不想体验,则无需进行体验。
AnonymousJag tror att varje person har problem, men jag tror att det är lyckligt om du kan leva utan svårigheter.
AnonymousI think that the idea that it is better to have more experience is shallow.
AnonymousViver em um mundo estreito não significa que a vida da pessoa seja entediante.
Anonymousঅনেক অভিজ্ঞ হওয়ার অর্থ অগত্যা একটি ভাল ব্যক্তি হওয়ার কথা নয়।
Anonymousมันจะไม่มีความสุขถ้าคุณอยู่เมื่อเทียบกับผู้คน
AnonymousA qualidade da experiência também é importante. Brincar com muitas pessoas não é uma experiência.
AnonymousKā būtu ar lasīšanas paradumu? Grāmatas lasīšana ir tas pats, kas piedzīvot cita dzīvi.
AnonymousČe doživiš samo stvari, ki vam niso všeč, je samo boleče in nima smisla.
- AuthorPosts